Klantenservice    

                         

Tel: 030-2937892

Telefonisch zijn wij bereikbaar:

Maandaggesloten(Email wordt in de ochtend beantwoord)
Dinsdag09.00 - 18.00 
Woensdag   09.00 - 18.00 
Donderdag 09.00 - 18.00 
Vrijdag09.00 - 18.00 
Zaterdag09.00 - 17.00 
Zondaggesloten 

 






 

 

Afhandeling van Klachten:

 
Hoewel wij onze producten zorgvuldig selecteren op kwaliteit kan het voorkomen dat u een klacht heeft.

Heeft u een klacht ? Stuur een mail naar info@babykoop.nl . Daarin vermeld u : ordernummer , het gekochte product en een duidelijke klacht omschrijving . Wij beantwoorden uw mail binnen 2 werkdagen. Daarna zoeken wij naar de beste en snelste oplossing.
Om een product klacht goed te kunnen beoordelen mogen wij van u verwachten dat u het product naar ons opstuurt of in onze winkel komt brengen.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info . De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.